Інтернет магазин «Два Скло» надає гарантію 3 місяці на більшість своїх товарів. Для того щоб процедура гарантійного повернення або заміни пройшла швидко і без неприємних моментів Вам слід отримати експертний висновок про виробничий брак. Документ може оформити СТО.
Якщо деталь не має шлюбу, а просто була підібрана Вами невірно, гарантійні зобов'язання не надаватимуться. Щоб уникнути помилок, слід перевірити підходяща чи деталь протягом 14 днів. В цей термін Ви маєте право за Законом України повернути товар без пояснення причини.
Як і де повернути придбаний товар?
1. В офісі компанії за адресою місто Київ, Архітектора Вербицького 32а оф 104
2. Надіслати наложеним платежем будь-яким доступним для Вас перевізником (Нова Пошта, Автолюкс, Інтайм, Делівері та ін.) Всі транспортні витрати в цьому випадку оплачує Клієнт.
Обов'язкові вимоги до товару, який підлягає поверненню
1. Виріб не має ознак використання
Навіть якщо Ви пробували встановити деталь на свій автомобіль, він не повинен бути подряпаний, розбитий, потертий та інше. Ми переконливо просимо встановлювати і перевіряти запчастини протягом 14 днів. Але прості правила експлуатації і дбайлива установка - це гарантія безпроблемного повернення невідповідною автозапчастини.
2. Виріб укомплектовано повністю
Всі складові частини замовлення повинні бути обов'язково надані разом з основною деталлю.
3. Цілісність упаковки і захисних елементів
Упаковка є частиною товару. Її наявність і цілісність є при поверненні обов'язковою умовою. Інакше ми просто не зможемо виставити цей товар на продаж, якщо він Вам просто не підійшов.
Відсутність захисних плівок на стеклах автоматично позбавляє нас права реалізовувати цей товар. Переконливе прохання поважати нас і наших клієнтів, щоб наша спільна діяльність була взаємовигідною для всіх сторін.
Слідуючи цим простим і стандартним рекомендаціям, ми з Вами збережемо час і гроші один одного. Для нас важливий кожен покупець. І ми намагаємося створити найкомфортніші умови взаємного співробітництва.